måndag 28 juni 2010

Kolla fotboll? Ja, tack. Bira? Ja, tack.

Jag har precis börjat återhämta foten från en typ av överbelastning från löpningen. Känner att jag håller på att bli galen av att inte få träna. Tyvärr har ju även VM en högst negativ åverkan på formen. Inte nog med att man hela tiden måste synka allt med matcherna utan det blir en hel del spånken också. Omgiven av halvalkoholistiska fotbollsälskare blir man ju helt enkelt TVUNGEN att dricka sprit. Frusna margisar, rosé med is och öl förstås tillsammans med lite nötter och fotboll är ju helt magiskt. Inte fullt lika magiskt dagen efter när man ska försöka träna och påminns att det dessutom gick ett paket knaster. Man får väl trösta sig med att mästerskapen trots allt bara inträffar vart annat år och jag tittar inte på någon annan sport.

Nu bär det av upp till norr en sväng. Löparskorna är med och jag ska fortsätta med jobbet att ändra löpsteg. Ny Mac har jag dessutom hämtat ut. Ska bli intressant att se om man åker dit och blir en sån där jobbig fanboy. Åh, Mac är bara så braaaa! Allt är bättre! Man kan importera bilder jätteenkelt! Steve Jobs har förändrat mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar