tisdag 17 november 2009

Träning, spel och bakning

Körde ett oinspirerat pass dagen efter Boulder Bash med trevligt sällskap. Kul att se allihopa och skönt att Pippin verkar vara på väg tillbaka. Lite sned i ansiktet men vid gott mod. Kände mig ok men inte mer. Höften blir iaf bättre och bättre. Bara ha tålamod och inte börja ha kul för tidigt...

Har fortfarande känning i vänster tumme tyvärr. Kan dock bero på nya CoD som är helt fantastiskt. Det går bara inte att sluta spela. Drog igenom SP-delen på 13 timmar vilket kändes lite kort. Bra handling och sanslöst bra gameplay väger upp känslan av att det tog slut lite för tidigt. Har lirat MP sedan dess och nog märks det att jag varit borta från FPS-genren ett tag. Man känner sig riktigt n00big emellanåt. Många timmars skoj kvar på detta lir. Köp!

Idag har jag bakat och testade ett nytt recept som jag kan rekommendera till alla som vill ha ett riktigt gott bröd till lördagsfrukosten. Det är en variant av det här brödet där jag bara använde vetemjöl special istället för att blanda med durumvete. Blev riktigt gott och uppskattat av de som var hemma idag. Dessutom bakade jag min favorit men glömde bort att jag skulle testa en ny variant med dinkel och sirap men det får bli till helgen istället. Gott blev det i alla fall - som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar