tisdag 16 februari 2010

Verket

Idag blev det ett relativt tight pass på KV med Pippin. Hon såg glad och hoppfull ut. Själv hade jag ett rätt bra pass. Var lite låg på näring tror jag men lyckades iaf göra en röd svarttaggad som jag misslyckats på förut. Balansig dynostart med svårläst slut som jag tillslut hittade lösningen på. Flashade även ett svart svaproblem som kändes soft. Formen är bra men känner att jag har dålig uthållighet på längre branta problem vilket blir tydligt på det branta gröna problemet som har ett krux på sista movet. När jag börjar närma mig så är jag pumpad och jag har inte många försök på det innan resten av passet är fuckat. Borde väl köra tunnel men det får vänta ett litet tag till.

Ska försöka dra ut och skotta av några utvalda problem innan det börjar töa. Med det här snötäcket kan det dröja till midsommar innan det blir torrt utan en hjälpande hand. Nu är jag sugen på Wong Sai!

2 kommentarer:

  1. Wong Sai ... när? Jag kommer!

    Edit: Mitt kontrollord blev "Missess"?! Slump eller konsekvens?

    SvaraRadera
  2. Nu lovas det ju ännu mer snö och kyla så det får bli en skottning först efter sportlovet. Åker upp till byn v 9 btw. Supa?

    SvaraRadera