torsdag 25 februari 2010

Sportlov

Sista arbetsdagen avklarad. Packar det sista för en vecka uppe i byn där det inte lär bli någon klättring. Dock hoppas jag på längdskidor, snowboard och PU i massor. Ffa ska det bli skönt att koppla bort jobbet och allt som pågår där.

Var på KV och körde med Rick i tisdags. Blev ett mellanpass igen där min stamina satte stopp för det mesta. Gjorde ett fint svart problem och var riktigt nära på ett vitt men tappade orken. Är stark på enskilda move men tappar för snabbt orken. Både på långa problem och även sett över passet är detta märkbart. Jag tror iofs att det kommer att ordna till sig när jag kommer igång med löp- och cykelträning igen men nog bör jag lägga till ett tunnelpass lite oftare. Kan också höra ihop med den allmänna tröttheten jag känner just nu.

2 kommentarer:

  1. Har du vägarna förbi Umeå? Det blir (tyvärr?) inget besök till byn för min del.

    /H

    SvaraRadera
  2. Inge Ume tyvärr. Du får hälsa på när våren kommit igång istället.

    SvaraRadera