onsdag 8 september 2010

Sjuk

Det verkar vara någonting med dessa tillställningar på landet. I lördags var vi ute i någon stuga vid en sjö några mil utanför Västerås. Kräftskiva var anledningen och jag kände dessutom bara värdparet. Sällskapet var dock ok den här gången men hela grejen med tillställningar på random ställen ute på landet verkar jinxad. Från ingenstans åkte jag på en sån sjuk halsont med brutal hosta och ledvärk. Att jag lider av fingerskadan från skärgården gör inte mitt humör bättre. Jag är helt enkelt inne i en riktigt dålig period just nu.


Enda glädjen är min nya telefon som än så länge ger mig stor glädje och tröst. Jag har köpt en Samsung i perfekt storlek med vettigt pris. Min förra racklade ihop och p1:an som fick rycka in kan inte skriva "j" vilket är ytterst störande för en jag-fixerad människa som mig själv. Man känner sig så där härligt modern när man sveper runt på skärmen och laddar hem lustiga appar hit och dit. Bäst av allt är att det finns en bra och snabb kalender som jag faktiskt använder.

Lite musik kanske kan liva upp. Två fina tips inför hösten. Håll till godo.



3 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=TmcHPk8_1N8&feature=related

    SvaraRadera
  2. Äntligen igång med bloggandet igen. Bra att se. Har förresten skaffat en stuga ute på landet :-)

    SvaraRadera
  3. ja.. nu blir det mindre träning med Tomas..

    SvaraRadera