söndag 19 december 2010

Snart jullov...

Grym träningsvärk idag. Passet gick väl så där som vanligt. Seg musik som vanligt. De svarta känns brutala nu för tiden. Var tvungen att köpa byxor eftersom jag hade glömt mina vanliga hemma. Det blev ett par Pranajeans som satt skönt. Nu förstår jag anledningen till att mina vänners smädelser. Hehe, kolla på hans stela byxor, typ. Vilken rörelsefrihet det blev. Tyvärr klättrade jag fortfarande uselt. Måste vara musiken.

Kameran kom också. Testade direkt att dra ut och köra snowracer i backen bakom huset. Det var kul fram till jag fick idén att åka lössnö och slog knäet i en sten. Det gjorde skitont. Filmerna blev dock bra. Fin kvalitet och inte skakigt alls vilket bådar för grymma filmer i vinter.

Nu är det en och en halv arbetsdag kvar tills det blir en lång härlig ledighet. Åker upp till byn över jul och nyår. Vi får se om det blir några puderklipp därifrån. Ska bara lära mig FCP först är det tänkt...

För julstämningen så kan ni titta på lite Not Stanley. Riktigt kul.

1 kommentar:

  1. Håller med, ingen julmusik alls på verket igår. Utan bjällerklang och carola blir alla svarta hårda!

    SvaraRadera