tisdag 3 januari 2012

Nytt år

Nytt år och ledighet. Optimala förhållanden för att missköta sin träning och kost. Det har blivit sporadisk PF under ledigheten och träningen har lidit av olika anledningar. Hur formen är är svårt att säga men den verkar inte vara helt usel. Efter julen meddelade Björn att det skulle klättras ute i Orminge och i fantastiskt väder så körde ett litet gäng på White Trash, Skinny Puppy och Wong Sai. Till min förvåning så kändes det bra. Min gamle nemesis, WT, kändes förvånansvärt timid och med lite mer vilja kanske man kan plocka den i år. Det var kul att köra ute och det är i sig en framgångsfaktor. Det bådar gott inför det nya året.


Som traditionen bjuder har jag inhandlat ett par nya råa jeans i dagarna. Ett par Denim Demon som ska gås in med kärlek. De gick lös på 500 spänn hos Solo så jag kunde inte låta bli. En kul grej var att personalen hyllade mina 2 år gamla Naked & Famous-jeans. Alltid kul med folk som förstår vilket jobb som ligger bakom att gå in japansk rådenim. Denim Demon är ett kul märke som känns kul att supporta. Hoppas nu att jeansen levererar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar