tisdag 5 januari 2010

Nytt år, nya tag

Något fetare, solbränd och smått försupen är jag hemma i Sverige igen. Känner mig utvilad, rätt harmonisk och hoppfull inför framtiden. Det går mot ljusare tider och det är dags att komma igång med träningen igen. På semestern så sprang jag en del på stranden, gjorde lite PU ibland och simmade. Tyvärr jämnade jag ut det med ökat ätande, ciggarettrökning och alkohol. Köpte nya skor i NY också. Tyvärr ligger de i den väska som inte kom fram till Arlanda igår.

Skademässigt ligger höften bra till. Känner nästan aldrig av den numera men ska vara försiktig ett tag till. Hälkrokar ska användas med försiktighet mao. Tummen är lite bättre men den gör sig tyvärr ständigt påmind. Ryggen tänker jag inte på just nu vilket är positivt.

Körde ett snabbt (8 min) pass på vinden innan festen ikväll. Det blev en cirkel med PU, Push-ups och hela hantellyft. Kändes tungt men då får man väl räkna med jetlag och allmänt sämre form förstås. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar