söndag 24 januari 2010

Träningsvärk

Idag har jag haft en sån sjukt härlig träningsvärk från lördagens pass. Först klättring, inget särskilt att rapportera om egentligen. Flashade en soft svart och lyckades iofs göra några moves på ett problem som jag inte lättade på förut. Kändes bra men toppade inte ut pga mitt extremt kassa flex i vänsterbenet. Upptäckte efteråt att jag numera är avsevärt kortare i vänsterbenet vilket såklart måste bero på höftskadan. Nåja, bara att börja stretcha tillbaka rörligheten igen. Avslutade på vinden med PU och den där övningen som PG visade förra året. Självklart är det den som ligger bakom den galna träningsvärken. Hela magen, baksidan av axlarna och stora delar av ryggen samt triceps är helt knäckta idag. Riktigt bra!

Idag har det mest slappats men jag tog en riktig promenad i raskt tempo men struntar i PU idag. Någon måtta får det vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar