söndag 18 april 2010

Trevlig helg

Tog det lugnt resten av veckan eftersom jag hade känningar i axeln. Körde en kort löprunda som tyvärr gav kändes i ryggen. Skumt det där.

Igår så kom då dagen då det var dags igen. Jag, PG och Rick åkte ut till Wong Sai och fick känna på perfekta förhållanden. Jag lyckades göra slutmovet och det kändes bra. Har dock fortfarande problem med move 4-6 ungefär. Får inte något flyt i dem. Får skylla på min fetma kanske. PG så riktigt stabil ut och han skickar nog nästa gång. Rick kom längst av oss alla och sänder nog snart han också. Trevligt pass. Glömde förstås kameran...

Passade även på att köpa cykelgrejer för 3 lax innan passet. Nu har jag SPD-pedaler och skor, en fet pump och lite annat jox som är totalt livsnödvändigt. Är nu riktigt sugen på att komma igång med pendlingen. Det är tyvärr en del grus kvar på gångbanor och vägar men man får väl ta det lite lugnt i början.

Säsongens första grillning blev det också. Oxfilé, potatisgratäng och rödvinssås - en riktig svenneklassiker! Margisar, bira och cigg fick ackompanjera det hela. Skönt att vintern är över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar