tisdag 1 maj 2012

White Trash

Idag hände det. Min största mindfuck någonsin fick äntligen sitt avslut. Hur många år det har gått vill jag inte ens tänka på, men det handlar om en tidsrymd på runt ett decennium. Jag kommer ihåg när jag och Björn drog dit genom skogen med min äldsta dotter i barnvagn. Jag kommer ihåg när Fredde gjorde problemet. Jag kommer ihåg Pippins nybörjarspot kombinerat med 2 paddor som resulterade i ett jack någon centimeter från ryggraden. Händelsen som sådde ett frö av tvivel och rädsla. Jag kommer ihåg de perioder när jag varit så svag och fet att jag inte ens kunnat lätta på problemet.

Idag kändes det perfekt. Ingen rädsla. Inget tvivel. Bra folk. Perfekt väder. Ingen press. Många paddor. Märkligt nog infann sig inget lyckorus utan bara en mysig känsla i kroppen. Efteråt repeterade jag Skinny Puppy - även det ett problem som det var länge sedan jag orkade göra. Det går framåt vänner.

2 kommentarer:

  1. ÅH, Grattis Misse!!! :-) Jag befarade att du aldrig skulle göra den, och att det skulle vara mitt fel ;-)

    SvaraRadera
  2. Tackar! Felet var mest mitt eftersom jag inte hade visat hur man spottar. Du visste ju inte hur man gjorde helt enkelt.

    SvaraRadera