lördag 3 oktober 2009

Depp

AIK leder serien och hösten har kommit på riktigt. Tyvärr har jag inte kunnat träna på ca 2 veckor pga en seg förkylning. Värre är dock att min märkliga tumkrämpa inte vill släppa. Jag kan inte köra chins utan att jag får ont efteråt. Dips är bara att glömma och vila verkar inte hjälpa. Idag var jag och körde ett lugnt pass på KV och nu har jag ont igen. Ska försöka få till någon slags akupunktur och se om det hjälper men fan vad trist det är.

Vägde mig idag och fick noteringen 79,1 vilket bevisar att jag tappat en del muskler under träningsuppehållet eftersom deffen är sämre. Detta faktum blev tydligt när jag prövade gamla jeans härom veckan. Flera par gick inte att ha nu eftersom de var för stora öht medan gamla tajta modeller var lite för vida i midjan men för tajta över lår och vader. Rätt kul och samtidigt tragiskt att se hur fet och otränad man faktiskt var.

Nåja, det är bara att konstatera att livet suger på alla plan just nu (utom det fotbollsmässiga) och att det måste till en förändring eller att något kul händer - snart. Hata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar