måndag 5 oktober 2009

Ny bräda!


Idag hämtade jag ut min vackra Libtech Travis Rice 161,5. Ett under av skönhet och teknologi kan man säga. Ny innovativ rocker som dels ska ge bra flyt i puder och bra kick ur svängarna i pist. Dessutom ska deras Magne-Traction ge bra bett på hårt underlag. Ska bli intressant att se om den levererar. Nu hoppas jag på snö - i Gävle!

Igår var jag dessutom så nedstämd att jag var tvungen att beställa tre pikéer på internätet. Rätt tragiskt egentligen men det kändes bra och visst mådde jag bättre efter det. Sedan fick jag ett otroligt uppmuntrande mail av en förälder idag som gjorde att jobbet kändes lite roligare och lättare. Igen rätt tragiskt men som lärare får man fan vara glad för det lilla.

Som en lite bonus så får mina två läsare en stämningsfylld bild från Råsundas norra läktare. Man måste ju väga upp allt gnäll. Iofs gick ju äckliga ifk och tog tre pinnar på övertid ikväll. Aldrig får man då vara glad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar