tisdag 4 maj 2010

Insomnia

Måndagen var lugn. Körde bil till jobbet och softade när jag kom hem. Tyvärr sov jag dåligt hela natten istället. Kanske sviterna efter derbysöndagen eller så var det stress över jobbet. Suger gör det iaf.

Cyklade i shorts trots kylan. Bedrövlig dag på jobbet. Cyklade hem och känner hur humöret stiger för varje tramptag. Körde med pulsklocka idag på test. Ska sätta mig in i hur man använder den för bästa effekt. Har även börjat kolla runt på funbeat.se. Får se om det är något för mig.

Efter middagen drog jag till KV för ett snabbpass. Väntade mig inga stordåd men tänkte att det kan vara kul att se hur klättringen påverkas av att cykla typ 3 mil samma dag. Körde med Danny som hade varit där ett tag. Stor humor var det när vi insåg att båda hade nackspärr och att vi inte kunde sitta bredvid varandra och prata. Snacka om oldtimers. Flashade iaf 2 svarta lätt. Rörde mig inte på en tredje. Var nära på en vit som Danny påstod var den lättaste vita på KV någonsin. Det har man iofs hört förr från den mannen. Next time då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar