fredag 28 maj 2010

Veckan som gick

Har känt mig trött och lite sliten hela veckan. Cyklingen har varit ok men fick punka i tisdags så jag fick ringa efter en polare. Dagen efter fick jag pyspunka på samma ställe men lyckades ta mig hem för egen maskin. Självklart hade jag inga prylar med mig eftersom de låg hemma. Smart. Det är ju riktigt kul att cykla men tyvärr verkar mina lår växa oroväckande fort. Deffen blir långsamt bättre men vikten ligger kvar på modiga 82-83 pannor fortfarande. Har en vilopuls på cirka 50 just nu vilket kan anses som bra. Har en märklig känning i högerhanden som märks av när jag ska krimpa. Kan ha att göra med min bisarra svullnad på handleden som jag tejpar ner när jag tränar.

Klättrade med gänget på KV i torsdags. Flashade några svarta lätt och jobbade på några vita. PG sade klokt att det är dags att step up nu. Vi var på väg till Wong först men det stänkte en del så det blev inne istället. Känns som att man inte är så taggad på plast just nu. Det går liksom inte att komma igång där inne. Man vill ut. Trist att man har ett sånt späckat schema.

Har beslutat att enarms är off. Kommer bara att skada mig. Handleden håller knappt för vanlig klättring så det känns tyvärr som att det målet måste droppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar