lördag 22 maj 2010

Wong Sai

I torsdags var jag och PG ute efter jobbet och klämde på Wong Sai. Det gick väl så där. Jag kunde av någon anledning inte krimpa med högerhanden. Dessutom hade jag glömt bort hur jag skulle utföra flyttet från rampen till stora greppet. Lagom till det var dags att åka hem kom jag på det igen. I övrigt kändes det relativt bra. Det börjar rent utav kännas möjligt snart. PG hade också tydligt glömt bort hur man klättrar och kämpade med ett grepp som han satt fast på förra gången. Han är dock ett flytt bort från att göra problemet. Bättre fricke så sitter den nog där.



De nya pjucksen funkade mycket bra btw. Jag höll till och med på att fastna i en hälkrok vid ett tillfälle. Ingen smärta att tala om heller.

Cyklade till jobbet i torsdags igen men var noga med att hålla ett lite makligare tempo. Det gick ända rätt fort. Testade att lyssna på musik samtidigt vilket var väldigt skönt. Avslappnande att slippa vindbruset och samtidigt peppande med lite gangsta rap som på något sätt ger lite extra kraft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar