fredag 31 augusti 2012

40-årskris på riktigt?

Jag har ju som sagt suttit och letat material på diverse hårddiskar och beslutat att istället för att göra någon riktig nytta så tar jag och klipper filmer om nätterna. Igår satt jag till exempel till en bit efter midnatt och knåpade med ett filter i FCP och drack öl. Som tur är så verkar mina sköna powersmoothies och i övrigt hälsosamma leverne helt uppväga detta nattsuddande. Nå, materialet är från en eftermiddag i Obertauern i sumodräkt. En engelsk vän dök upp med fyra styckna och vi var fyra som tog chansen direkt. Snön suger så varför inte åka runt och spela tuff, göra bort sig och skrämma barn? Det är kul att vara över 40! Här är filmen. Enjoy.


Min PC har förresten beslutat sig för att packa ihop. Verkar vara nätagget som laget av. Tyvärr innebär detta att jag inte kommer åt mina bästa klipp just nu. Ingen som har kunskap, tid och gamla datadelar liggandes hemma?

2 kommentarer:

  1. Kan säga att vi mådde oförskämt bra i dräkterna. Man blev liksom lite crazy och personlighetsförändrad. Man gick in i rollen helt! Kom ihåg att gilla och skriva glada kommentarer på youtube!

    SvaraRadera