tisdag 8 september 2009

Chins

Orkade inte med någon träning igår utan satt och rättade och försökte se Last house on the left men fick ge upp. Försöker käka halvstrikt LCHF men på skolan blir det problem. Har försökt löst det genom att fylla halva tallriken med sallad och de bönor som ibland serveras och resten med kött eller fisk. Tyvärr blandar de ofta allt i en slags slemmig smet med mjöl och mjölk - inte bra. Resultatet blir att jag numera lätt blir hungrig på eftermiddagen. Måste antagligen börja ha med mig nått att käka helt enkelt. Frukt är ju enkelt men går bort. Vi får se...

Idag körde jag chins med vikt. Först 3x3 som wu sedan lastade jag på 10 kg i ryggan och körde 6+5+4 med 3 min vila. Med 5 kg 7+6+4, vilade 1 minut och gjorde 7 utan vikt - sammanlagt 48 alltså. Bra pass.

Såg även Beneath igår som var rätt otäck. Kanske berodde det på mitt tillstånd.

2 kommentarer:

  1. Är inte det en remake? Testa med Mandlar.. typ 18 om dagen ska vara bra har jag hört ;-D

    SvaraRadera
  2. Last house är en remake. Beneath vet jag inte. Vad gör mandlar? Vad är det bra för?

    SvaraRadera