måndag 7 september 2009

Helgdekadens - igen

Fredag och surströmmingsskiva med tillhörande dryck. Ingen träning. Lördag var lite seg i starten men det fanns ju goda förutsättningar för en bra dag. Valmöjligheterna var oändliga och nästan allt såg attraktivt ut. Hann iaf med ett pass på vinden med 3 varv 3 hantelchins och 5 vanliga i raskt tempo. Därefter körde jag 4 varv med någon slags dra hanteln från curl till press vilket jag varvade med magövningar. Fruktansvärt jobbigt. Jag darrade i kroppen i flera timmar efteråt. Inte förrän jag hade sänkt ett par bira och fått i mig lite mat så började det lugna ner sig. Hade inte tänkt att det skulle gå som det gick men i sällskap med Crille, Paladino och Admin så slutade det självklart med att jag kom hem klockan 5 på morgonen. Detta gjorde i sin tur att jag inte orkade pallra mig ut till Råsunda för att se AIK spela sig till en cupfinal mot Häcken. Det fick bli sunk framför 4:an istället. Skor köpte jag också. Så här ser de ut:

2 kommentarer:

  1. Jaha.. är det CF som gäller nu? Eller en egen variant.... Fina skor..

    SvaraRadera
  2. Nja, gillar bara att det går snabbt men visst hämtar jag en del inspiration från cf. Passar ju bra när man inte har så fett med tid.

    SvaraRadera