torsdag 20 augusti 2009

Jobb

Arbetet har nu pågått i 4 dagar och träningen har förstått tagit skada. Sviterna efter 200-passet satt i 2 dagar och även dagens pass påverkades. Har faktiskt cyklat ca 40 minuter i 3 dagar nu. Hojar till Duvnäs och tar tåget därifrån vilket jag varit tvungen att göra då bilen varit på vift. Nu känns det som att jag skulle vilja cykla jämt. Bara att slippa sitta i kö varje morgon från Orminge gör det värt känns det som. Att jag får gratis träning och sparar pengar gör ju inte saken sämre. Jag funderar på vilka alternativ som finns och måste göra mer efterforskning men det känns bra - iaf när solen skiner...

Idag testade jag igen att köra minutchins. Kände redan under WU att det inte fanns något krut alls. Lyckades ändå göra 7 vändor men det tog tvärstopp sedan. Gjorde SU med boll efter. Att jobba sliter på kropp och själ helt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar