tisdag 25 augusti 2009

Varmt

Tänkte idag på att jag ständigt går omkring och är varm. Jag som i vanliga fall fryser mest av alla. Iofs borde ju den träning jag nu håller på med öka termogenesen vilket såklart är ett bra tecken. Cyklade till Duvnäs idag och gick en stadsvandring på Söder på en dryg timme. Tyvärr känns det att cykeln inte är bra för min trasiga kropp. Ska åka in till Citycykel någon dag och kolla lite på utbudet och förhoppningsvis prata med någon kunnig person.

Monterade upp krokar i taket på vinden idag till mina barns förtjusning. Saknade bra rep men kopplade ihop några gamla qds och körde ett lite chins på kvällen. Maxset med 90 minuter mellan set: 12,6,5,5,4. Ökning men hade kunnat göra fler på ett fast räcke tror jag. Försökte göra lite magövningar men skrattade så mycket när jag lyssnade på min fru som bråkade med yngsta dottern. Lite Norén med en touch av Beavis & Butthead kan man säga. Socialrealism i Orminge en helt vanlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar