söndag 16 augusti 2009

Sista semesterdagen:-(

I morgon börjar jag alltså knega och med kneg kommer kravet på planering. Tyvärr har jag aldrig varit särskilt bra eller intresserad av att planera. Jag skjuter alltså på den ett tag till. Allt har sin tid.

Idag testade jag att köra 5 set chins med bara 90 sek vila mellan seten. Resultaten säger väl allt antar jag. 13+5+4+3+3=28 är inget annat än tragiskt. Dock kan jag väl glädja mig åt att svagheten är identifierad och att det numera bler lätt att mäta framsteg. Vilade lite och körde sedan DH men fick känning i H ringfinger. Sedan drog jag ut och sprang en runda. Blev ett extra varv runt slingan då det var en massa trevliga kvinnor att titta på. Allt går att använda som sporre minsann. Nu blir det en härlig köttbit som svärmor ska laga till. Kanske även en drajja innan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar