söndag 2 augusti 2009

Fjällvandring


Vi har som sagt gått en liten tur i västerbottensfjällen med nästan hela min familj. Det gick riktigt bra och barnen gick på, klagade inte och verkade gilla hela grejen. Som vanligt när det gäller min familj ska det ätas i tid och otid - även i fjällen. Jag lyckades iaf hålla mig borta från det värsta och kände mig i god form hela turen. Testet med löparskor i fjällen gick väl så där. Trevligt att gå i men man blev blöt av minsta lilla. Dock torkade skorna på nolltid men nästa gång ska jag satsa på skor som tål mer väta.
Väl i byn så hade jag så hade jag såklart fått skavsår på lilltån så löpning var det inte tal om. Tyvärr verkar jag blivit svagare i chins också. Man kan bara hoppas på att det är det usla chinsräcket som ställer till det. Har iaf gjort chins, lite magövningar, tagit promenader och simmat en del. Deffen ser bra ut och i visst ljus ser det riktigt bra ut. Tyvärr tvingas man på pajer och annat ondskefullt. I morgon ska jag springa. Straffspringa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar