söndag 12 juli 2009

79,1 kg

Viktraset fortsätter och visst drack jag vin även igår men det blev också en hel del grillat och snacks. Det börjar faktiskt syns tydligt nu och det gör ju att man blir ännu mer peppad. Är solo hemma nu ett par dagar så det är ju ett perfekt tillfälle för att lägga ner mkt tid på träning. Här är iaf en bild på den nuvarande situationen. Definitionen är tydligt förbättrad och bilringarna är nästan borta. Dessutom står jag inte och håller in magen på bilden då det skulle vara ett självbedrägeri som tom jag inte skulle kunna stå för.


Tänkte på lite andra delmål igår och kom fram till att 5 chins med ca 25% av min kroppsvikt extra skulle kunna vara ett vettigt strävansmål. Det betyder alltså att göra 5 reps med 20 kg på ryggen. Detta borde jag fixa rätt snart tycker jag och kanske blir det ett försök redan idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar