söndag 26 juli 2009

Nytt besök, nytt pass, nya grepp

Min bror ut - Fias bror in. Kände att det var rätt att köra hårt idag eftersom träningsmöjligheterna de närmsta dagarna ser dåliga ut. I morgon kommer dekadens att råda från morgon till kväll och på tisdag bilar vi upp till byn vilket innebär ca 12-13 timmar i bil. Det fanns inte mycket tid idag heller så det blev någon slags C&J, LTE, HE och crunchar med vikt - allt i ett rasande tempo. Drog ut och sprang nästan direkt efteråt. Var borta i drygt 35 minuter och då passade jag på att köra intervaller i en av backarna. Så här i efterhand borde jag ha käkat en banan eller nåt då löppasset blev lite för jobbigt. Sedan gick vi till stranden vilket blev en promenad i lugnt tempo på drygt 40 minuter samt simning över sjön.

Intervallerna i backen var kul men det kändes tyvärr i höften. Dock tror jag att det faktiskt är momentet marklyft som sabbar höften. Får nog avstå från den övningen tills höften är ok. Annars är det rätt kul att testa styrkepass i högt tempo, nästan åt CF-hållet. Passar bra för en gubbe som jag.

Nu blir det iaf drink, schyssta biffar och annat gött och i morgon fet middag och match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar