söndag 19 juli 2009

Nya skor!

Såja, nu är mina nya dojjor inköpta och invigda och de känns bra. Det blev inte de som jag hade tänkt utan ett par Adidas Supernova Riot 365 istället. Drog direkt ut och tog en runda och det kändes riktigt skönt. Sprang iväg på måfå och fick 30 min löpning och 10 min promenad. Valde dessa då de klarade av terräng men var mer jogging än de andra. Måste säga att jag är riktigt nöjd med bemötandet på Löplabbet också. Toppklass helt enkelt!

Senare på kvällen blev det Ceasarsallad och lite vin och dessutom en cykeltur till en god vän som flyttat till området. Inte bara trevligt sällskap på kvällen utan också en dryg 30 minuters cykeltur fick man ut av det. Ska testa att träna lite styrke i morgon igen kanske. Kör man höga reps så kanske det tom är bra för handleden? Annars har jag ju min löpning nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar