onsdag 15 juli 2009

Bra dag, dålig natt.

Natten blev tragisk då jag inte somnade förrän halv 3 någonstans. Vaknade upp vid 6-snåret och kunde inte somna om. Har aldrig behövt betala för alkoholkonsumtion men när gubben föddes så blev det så att straffet kommer, inte dagen efter, utan natten efter. Jag betalar med insomnia numera men kan väl skatta mig lycklig då jag inte har varken huvudvärk eller illamående.

Idag gick jag fram och tillbaka till stranden (45min) och simmade runt en del. Väl hemma körde jag chins: 12, 10,9=31, bicepscurl 2 set, hantellyft åt sidan 2 set, och 2 set situps. Chinsen kändes väldigt bra och det var som att jag var starkare i varje chin men ändå inte orkade fler än 12. Gjorde dock varje rep högre idag, slog nästan huvudet i taket. Träningsvärken sitter fortfarande i nedre delen av magen så den övningen tog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar